|
Кияни не схвалюють зростання тарифів на транспорт та незадоволені якістю послуг ЖКГ
„Українське демократичне коло” на замовлення Інституту політики 27 листопада – 3 грудня 2008 року провело репрезентативне вибіркове опитування дорослого населення міста Києва. Усього за місцем проживання опитано 1250 респондентів віком від 18 років і старше. Статистична похибка вибірки з вірогідністю 0,95 не перевищує ±2,8%.
Лише 9% опитаних киян вважають, що підвищення вартостi проїзду в мiському транспортi до нинiшнього рiвня обумовлено об'єктивними причинами. Переважна більшість (78,8%) опитаних вважають таке рішення необґрунтованим.
Більшість (62,3%) мешканців столиці не влаштовує якість послуг, що надаються житлово-комунальним господарством Києва. Протилежної думки дотримуються 31,5% опитаних, з них повністю влаштовує якість послуг київського ЖКГ - усього 3%.
Нинішню вартість комунальних послуг кияни вважають такою, що дозволить забезпечити їх належну якість: такої думки дотримуються 62% респондентів.
Серед проблем комунального господарства, які найбільше хвилюють мешканців столиці, кияни найчастіше називали низьку якість питної води (51%), недостатнє опалення (38,6%), часті аварії водопровідних мереж (25,8%) та відключення електроенергії (15%).
Додаток 1. Відповіді респондентів на питання: «Як Ви вважаєте, пiдвищення вартостi проїзду в мiському транспортi до нинiшнього рiвня обумовлено об'єктивними причинами чи є необ_рунтованим рiшенням?» (% до усіх респондентів).
|
% до усіх
|
Обумовлено об'єктивними причинами
|
9,0
|
Є необгрунтованим рiшенням
|
78,8
|
Важко сказати
|
12,2
|
Додаток 2. Відповіді респондентів на питання: «Якою мiрою Вас влаштовує якiсть послуг, що надаються житлово-комунальним господарством Києва?» (% до усіх респондентів)
Цілком влаштовує
|
3,0
|
Скоріше, влаштовує
|
28,5
|
Скоріше, не влаштовує
|
35,3
|
Зовсім не влаштовує
|
27,4
|
Важко сказати
|
5,9
|
Додаток 3. Відповіді респондентів на питання: «Чи вважаєте Ви вартiсть послуг житлово-комунального господарства достатньою для того, щоб забезпечити їх високу якiсть?» (% від усіх респондентів)
Так, достатня
|
62,0
|
Ні
|
21,3
|
Важко сказати
|
16,7
|
Додаток 4. Відповіді респондентів на питання: «Якi з цих проблем Вас хвилюють найбiльше?» (% від усіх респондентів)
Вiдключення електроенергiї
|
15,0
|
Недостатнє опалення
|
38,6
|
Низька якiсть питної води
|
51,0
|
Частi аварiї водопровiдних мереж
|
25,8
|
Частi аварiї газових мереж
|
2,0
|
Частi аварiї каналiзацiйних колекторiв
|
7,4
|
Iнше
|
4,2
|
Нiщо не хвилює
|
9,4
|
Важко сказати
|
6,5
|
|
|