Громадяни підтримують заборону прямої реклами пива на телебаченні (вересень 2010 року)
“Українське демократичне коло” на замовлення Інституту політики 9– 15 вересня 2010року провело всеукраїнське опитування. Вибіркова сукупність репрезентує доросле населення України й охоплює всі регіони країни. За місцем проживання опитано 1200 респондентів віком від 18 років і старше. Статистична похибка вибірки без урахування дизайн-ефекту з вірогідністю 0,95 не перевищує ±2,9%.
Переважна більшість українців (76,6%) підтримують законопроект про заборону прямої реклами пива на телебаченні. При цьому 17% опитаних не підтримують такий законопроект. Не змогли визначитись 6,4%.
У регіонах України спостерігається майже однаковий рівень підтримки заборони прямої реклами пива на телебаченні. Так, у Західному регіоні підтримують заборону реклами пива на телебаченні 72,2% (не підтримують 18,6%); у Центральному регіоні підтримують заборону реклами пива 75,4% (не підтримують 17,6%); у Південному регіоні підтримують заборону реклами пива 75,4% (не підтримують 18,6%); у Східному регіоні найвищий рівень підтримки заборони прямої реклами пива на телебаченні – 84% (не підтримують 12,6%).
Жінки більшою мірою підтримують законопроект про заборону прямої реклами пива на телебаченні, аніж чоловіки. Переважна більшість жінок (80,3%) підтримують заборону прямої реклами пива на телебаченні (не підтримують 14%). Більшість чоловіків (72,1%) також підтримують заборону реклами пива на телебаченні (не підтримують 20,7%).
Серед усіх вікових груп дорослого населення достатньо високий рівень підтримки законопроекту про заборону прямої реклами пива на телебаченні. Так, підтримують заборону прямої реклами пива на телебаченні 71,2% громадян віком 18-29 років, 75,4% опитаних віком 30-44 роки, 74,6% українців віком 45-59 років, найвищий рівень підтримки цього законопроекту у віковій групі 60 років і старше – 84,9%.
Як відомо, громадські організації вимагають розгляду Законопроекту про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо реклами алкогольних напоїв та пива), (р.н.1014-2), поданий М.Томенком та А.Шевченком, яким забороняється рекламування горілчаних брендів та пряма реклама пива. Законопроект знаходитьcя у Верховній Раді без розгляду уже протягом 29 місяців.
ДОДАТКИ
Зараз обговорюється законопроект про заборону прямої реклами пива на телебаченні. Особисто Ви підтримуєте такий законопроект чи ні?
Скоріше, підтримую
76,6
Скоріше, не підтримую
17,0
Важко сказати
6,4
Рівень підтримки законопроекту про заборону прямої реклами пива на телебаченні (за регіонами)
Західний
Центральний
Південний
Східний
Скоріше, підтримую
72,2
75,4
75,4
84,0
Скоріше, не підтримую
18,6
17,6
18,6
12,6
Важко сказати
9,1
7,0
6,0
3,4
РАЗОМ
100
100
100
100
Рівень підтримки законопроекту про заборону прямої реклами пива на телебаченні (за статтю)
Чоловіки
Жінки
Скоріше, підтримую
72,1
80,3
Скоріше, не підтримую
20,7
14,0
Важко сказати
7,2
5,8
РАЗОМ
100
100
Рівень підтримки законопроекту про заборону прямої реклами пива на телебаченні (за віком)