ПРЕМ’ЄР–МІНІСТР УКРАЇНИ АНАТОЛІЙ КІНАХ ПРО:

місце Прем’єр-міністра у системі влади: В умовах президентсько-парламентської республіки – це менеджер, який за погодженням з Верховною Радою уклав контракт з Президентом на виконання конкретних функцій, за що несе персональну відповідальність.

(інтерв’ю газеті «Дзеркало тижня» 
№ 32-33 від 23 серпня 2001 р.)

 

зовнішню політику України: Спільними зусиллями ми маємо досягнути того, що викреслимо зі свого лексикону поняття «проросійська», «прозахідна», «проамериканська» політика України. У нас може бути одна політика – проукраїнська.

(газета «Урядовий кур’єр» 
за 16 червня 2001 р.)

 

іноземний капітал: Ми зацікавлені в російських інвестиціях. Але я б хотів, щоб цей капітал конкурував в Україні з капіталами з інших держав. Для України проблема диверсифікації капіталів дуже важлива. Російські гроші звикли працювати в умовах високих ризиків, українські умови для них споріднені. Тому нам дуже важливо створити умови для активного притоку західного капіталу. Тоді можна, захищаючи власні інтереси, створювати рівні умови для реалізації іноземних проектів в Україні.

(інтерв’ю газеті «Дзеркало тижня» 
№ 32-33 від 23 серпня 2001 р.)

 

пріоритети Уряду: Подолання бідності, ефективна державна соціальна політика є і будуть пріоритетними у роботі вертикалі виконавчої влади. Результати роботи в соціальному напрямку стануть важливою складовою оцінки роботи державних службовців.

(газета “Урядовий кур’єр” 
за 21 червня 2001 р.)

 

Державний бюджет на 2002 рік: Нам вкрай потрібно, щоб Державний бюджет на 2002 рік формувався на якіснішій, прозорішій податковій системі, яка дасть можливість не тільки розвивати економіку, а й забезпечить високий рівень залучення інвестицій, формування ефективної ринкової інфраструктури.

(газета «Урядовий кур’єр» 
за 18 червня 2001 р.)

 

агропромисловий комплекс: У АПК потрібно вирішувати завдання щодо спрямування реформ на створення ринкової інфраструктури. Головною умовою цього має стати прийняття Земельного кодексу.

(газета «Урядовий кур’єр» 
за 16 червня 2001 р.)

 

вільні економічні зони: Я б хотів, щоб на загальнополітичному рівні припинили дискусії щодо скорочення вільних економічних зон. Я впевнений, що вільні економічні зони мають майбутнє.

(газета «Урядовий кур’єр» 
за 16 червня 2001 р.)

 

касетний скандал: З одного боку, він показав, наскільки значимою в Україні є проблема професійної неадекватності влади вимогам Конституції та законів… Висновок очевидний – проблема якості, професіоналізму, державності та моральності влади дуже висока. Її необхідно вирішувати, виходячи з накопиченого під час останніх подій «діагностичного досвіду». Треба трансформувати критерії оцінки людей при підборі кадрів.

(інтерв’ю газеті «Дзеркало тижня» 
№ 32-33 від 23 серпня 2001 р.)

плівки Мельниченка: Відносно змісту плівок, моя точка зору така: нам вкрай необхідно відповідно до вимог нашого законодавства і міжнародного права довести цю справу до логічного результату таким чином, аби незалежно від рівня посади закон сказав своє слово.

(інтерв’ю газеті «Дзеркало тижня» 
№ 32-33 від 23 серпня 2001 р.)

 

Григорія Суркіса і Олександра Волкова: Ні той, ні інший не мають на мене, скажемо так, критичного впливу. Одне з головних зобов’язань Кабінету – створювати для всіх рівні правила гри. Ми маємо вибудувати максимально прозорі умови для бізнесу та конкуренції. Для мене не існує імен, до яких ці вимоги не повинні застосовуватись.

(інтерв’ю газеті «Дзеркало тижня» 
№ 32-33 від 23 серпня 2001 р.)

 

бізнес Медведчука, Пінчука, Ахметова: Названі люди, безумовно, особистості і серйозно працюють у бізнесі. Від результатів якого не тільки залежить їх благополуччя, це впливає на економіку країни в цілому – в них працюють сотні тисяч, а може й мільйони людей. Але з точки зору рівних правил гри є проблеми… Конкуренція повинна йти не на тому рівні, що зараз, а на рівні менеджменту, маркетингу, якості товарів і послуг… Я був би дуже радий, якби ці люди на своєму рівні виробили вміння домовлятися, але домовлятися з метою руху саме до такої ситуації, а не до знищення конкурентів або посилення своєї присутності у владі.

(інтерв’ю газеті «Дзеркало тижня» 
№ 32-33 від 23 серпня 2001 р.)

 

блок НДП, «Трудова Україна», Партія регіонів, Аграрна партія України: Блок має сенс і може досягнути результату тоді, коли його складові посилюють позитив кожної з його частин і тим самим знижують певний негатив, який є в кожної політичної сили, яка входить у блок. У продекларованому «блоці чотирьох» ситуація ускладнюється саме в цьому плані: взаємно гаситься існуючий позитив і нарощується негатив. Але ми ведемо переговори, і я думаю, що такий блок можливий в якості одного з імовірних результатів. За умови, зрозуміло, що мета – не просто прорватися до парламенту. А створити дієздатний законодавчий орган і прискорити рух країни вперед.

(інтерв’ю газеті «Дзеркало тижня» 
№ 32-33 від 23 серпня 2001 р.)

 

політичні партії: Суспільству необхідна політична структуризація, і мені дуже шкода, що на цих виборах ми втрачаємо реальну можливість зробити крок у цьому напрямку. Таким кроком могла б стати пропорційна система виборів, результати якої чітко б визначили відповідальність партій, в тому числі і лівих.

(інтерв’ю газеті «Дзеркало тижня» 
№ 32-33 від 23 серпня 2001 р.)


Оптимізм українців щодо чесності виборів суттєво зріс
----------------
Рейтинг кандидатів у Президенти України
----------------
Вийшов електронний щотижневик "Прозора політика" №46(51)
----------------
Вийшов електронний щотижневик "Прозора політика" №45(50)
----------------
Вийшов електронний щотижневик "Прозора політика" №44(49)
----------------
Вийшов електронний щотижневик "Прозора політика" №43(48)
----------------
Вийшов електронний щотижневик "Прозора політика" №42(47)
----------------
Вийшов електронний щотижневик "Прозора політика" №41(46)
----------------
Вийшов електронний щотижневик "Прозора політика" №40(45)
----------------
Вийшов електронний щотижневик "Прозора політика" №39(44)
----------------
Інші новини
----------------


© Copyright Інститут Політики, 1999-2003.
При повному або частковому використанні материалів посилання на Інститут політики обов'язкове.